Old school.


  Siedząc ostatnio w kawiarni i patrząc przez okno na krakowski rynek pomyślałam, że na blogu nie ma jeszcze zdjęć z tego pięknego miejsca. Następnego dnia postanowiłam to zmienić i razem z moimi przyjaciółmi późnym popołudniem poszliśmy na rynek, aura jednak nie dopisywała było zimno i pochmurno co nie zachęcało do zdjeć. Ja jednak jestem nieustępliwa i jeśli coś sobie postanowię to zawsze to zrobię. Zdjęcia robił mój przyjaciel Mateusz, który niewątpliwie potrafi zrobić zdjęcia w odpowiednim momencie co w tym charakterystycznym miejscu nie jest łatwe, gdyż co chwile ktoś wchodzi w kadr.Niemniej jednak jestem zadowolona z efektu. Bawiliśmy się świetnie było miło i zabawnie. Mam nadzieje, że wkrótce znowu gdzieś pójdziemy na zdjęcia. Następna cześć gdzie ja robię zdjęcia pięknej Oli już niedługo.
























ASK | INSTA | FACE | TWITTER | TUMBLR | TUMBLR 2 | PHOTOBLOG | G+ | MAXMODELS
Snapchat: maniuszek lp

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Fantastyczna sesja. Jestem pod dużym wrażeniem. ;) Piękny klimat i styl.

    OdpowiedzUsuń