Late merry chritmas and happy new year.



Jak widzicie po tytule notka jest spóźniona ze względu na problemy techniczne, zdjęcia i koncepcja co napiszę były gotowe już przed sylwestrem, lecz mój internet nie pozwalał mi na dodanie tu czegokolwiek.

Na życzenia Bożonarodzeniowe jest zdecydowanie już za późno, lecz wciąż jeszcze mogę wam życzyć udanego roku 2015.
Podsumowując mój rok 2014 był dobry w połowie. Wiele zmian w życiu osobistym jak w fotograficznym, patrząc na zdjęcia które robiłam rok temu, a które robię teraz dzięki mojemu kochanemu nowemu obiektywowi widzę ogromną różnicę i postęp.
Przekonałam się do używania Lightrooma, odnowiłam moją wersję Photoshopa. Ujmując to w dwa słowa: rozwijam się w tym kierunku. 
Nowa szkoła, miasto, środowisko od września przytłoczyło mnie, mam nadzieję, że wiecie o co chodzi.
Rok ten zaczynam z mnóstwem pomysłów na zdjęcia, postaram się jak najczęściej tworzyć coś nowego i tu wrzucać. Postanowiłam lepiej organizować sobie czas, gdyż ta kwestia od dawna u mnie "kuleje". 
Są tu osoby, które w pewnym stopniu znają mnie i moją osobowość i dobrze wiedzą jak bardzo skrytą osobą jestem. I oto dochodzę do sedna, moim najważniejszym postanowieniem jest otwarcie się do ludzi, przezwyciężenia wewnętrznego i zewnętrznego wstydu jaki dręczy mnie od lat. Plan ten już w pewnym stopniu wprowadzam w swoje życie. Myślę, że zauważycie zmianę, przede wszystkim w fotografiach, gdyż jednak niewielka cześć ludzi ma ze mną styczność.

Na koniec wrzucam wam kilka zdjęć, które zrobiłam na dniach.












Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz