Once and now.


Ta notka nie będzie miała na celu zachęcenia do czytania czy też opowiadaniu ile to mam książek, a nie mam ich wiele... Chcę jedynie przybliżyć wam po części moją osobę i to co lubię.

Tak jak w faktach mogliście przeczytać, że dawniej bardzo nie lubiłam czytać, lecz teraz to kocham.
Wszystko to zaczęło się od zakupu "Dary Anioła. Miasto Kości" Cassadry Clare. 
Wyglądało to mniej więcej tak, że pojechałam do Częstochowy z rodziną, tata chciał kupić sobie książki w empiku jak to zawsze on, a ja po prostu chodziłam sobie po sklepie i przeglądałam, aż wpadłam na tą książkę tytuł był mi znajomy ze względu na film, który ukazał się niedługo przed zakupem przeze mnie książki. Wtedy nawet nie wiedziałam czy rzeczywiście chce ją przeczytać. Z ciekawości zaczęłam ją w trakcie powrotu do domu, spodobała mi się natychmiast po ok 2 rozdziałach, więc nie mogłam się oprzeć ciekawości i doczytałam ją do końca. Zaraz potem kupiłam kolejną część i kolejną, aż niedawno skończyłam całą serię.
 I tak, to dotychczas moje ulubione książki. Pewnie nie raz do nich wrócę. 
Cassandra Clare "Dary Anioła"

Trylogia "Diabelskie maszyny" opowiada o podobnych zdarzeniach jak w "Darach Anioła", lecz historia osadzona jest w czasach wiktoriańskich.
 Cassandra Clare "Diabelskie maszyny"

 Veronica Roth "Niezgodnia", "Zbuntowana", "Cztery"

"Anioła" z początku wogóle nie chciałam kupić, ponieważ bardzo nie podobała mi się okładka i myślałam że nie będzie ona ciekawa, ale jednak skusiłam się na nią ze względu na intrygujący mnie tytuł. Publikacja okazała się niezwykle dobra, przez dłuższy czas nie mogłam sobie uświadomić tego, że skończylam ją. Teraz czekam na część trzecią,
 L.A. Weatherly "Anioł", "Płomień anioła"

 Keri Smith "Zniszcz ten dziennik"

 Jena Burtenshaw "Wintercraft"
Veronica Rossi "Przez burze ognia"

A. Owczarz "Fotografia cyfrowa"
H. von Bulow "Fotografia cyfrowa"
T. Wójcik "Jak robić zdjęcia"

C.S. Lewis "Opowieści z Narnii"
J.R.R. Tolkien "Hobbit, czyli tak i z powrotem"

Posiadam także "Gwiazd naszych wina" J. Greena lecz aktualnie pożyczyłam ją i nie miałam jak zrobić jej zdjęcia.
M. Johnson, J. Green, L. Myracle "W śnieżną noc"

Przeczytałam też parę ebooków i przesłuchałam ze 3 audiobooki, ale stwierdziłam, że nie ma sensu pokazywać ich. I tak uważam, że prawdziwa książka jest papierowa.


Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz