Something about me.


Na dniach myślałam co mogę zrobić na bloga, parę pomysłów mam, lecz będę je realizować gdy zrobi się cieplej. Na obecną porę roku (której nienawidzę) proponuje wam fakty o mnie.
Codziennie wieczorem siadałam z telefonem i zapisywałam każdy fakt, na który wpadłam. Teraz czas je zapisać.

1. Mam na imię Magdalena
2. Nie przepadam za zdrobnieniem Magda
3. Urodziłam się 19 marca 1998 roku we Włoszczowie
4. Mieszkam na Węgrzynie, gmina Radoszyce, powiat Konecki, województwo Świętokrzyskie
5. Wolę martwić się o innych niż o samą siebie
6. Bardzo źle wspominam podstawówkę
7. Każdą klasę kończyłam z wyróżnieniem
8. Nienawidzę się uczyć
9. Kocham leniuchować
10. Kiedyś nienawidziłam czytać, teraz nie wyobrażam sobie życia bez czytania
11. Na przekór rzadko czytam lektury
12. Jestem filmomaniakiem, potrafię nie przespać kilku nocy pod rząd by obejrzeć filmy które (dzięki mojemu "kochanemu" "szybkiemu" internetowi) ładują się jedynie w nocy
13. Moim ulubionym gatunkiem filmów i książek jest fantasy
14. Ulubiona pisarka: Cassandra Clare i jej Dary Anioła
15. Nienawidzę WF-u, lecz lubię czasami poćwiczyć sama dla siebie
16. Od urodzenia mam skoliozę
17. Kiedyś mogłam żyć w wiecznym bałaganie, teraz nie potrafię wytrzymać gdy mam choćby odrobinę kurzu w pokoju lub coś nie leży na swoim miejscu
18. Bardzo podoba mi się mój pokój
19. W wieku 10 lat zaczęłam uczyć się obsługi Photoshopa
20. Fotografowanie spodobało mi się w I klasie gimnazjum, dzięki zajęciom z plastyki
21. Jestem miłośniczką zwierząt, a najbardziej kotów i koni
22. Mam 2 konie: Forest i Perła, 1 kota: Felix, 3 psy
23. Jeździłam konno, lecz po upadku mam traumę. Obiecałam sobie, że gdy tylko zrobi sie cieplej znów zacznę jeździć
24. Mam słabość do kaktusów
25.  Na drugie imię mam Józefina, a po bierzmowaniu Maria
26. Odwiedziłam: Litwę, Łotwę, Estonię, Niemcy, Słowację, Czechy, Węgry, Grecję, Macedonię, Hiszpanię, Włochy, Francję, Serbię, Austrię
27. Od 7 roku życia nieprzerwanie wyjeżdżam w wakacje na kolonię lub obóz
28. Chciałabym wrócić do gimnazjum
29. Uczę się w prywatnym LO w Krakowie
30. Mieszkam w internacie pokoju z 3 maturzystkami
31. Kocham kolor niebieski, biały, czarny
32. Nienawidzę zimy, kocham lato
33. Uwielbiam postać myszki miki
34. Słucham Linkin Park od 4 lat (niestety dopiero 4 lata temu się o nich dowiedziałam). Wcześniej nienawidziłam takiej muzyki, lecz gdy usłyszałam "Numb" doznałam olśnienia.
35. Byłam na ich koncercie 5 czerwca 2014 we Wrocławiu
36. Dopóki Fall Out Boy nie zagrało supportu LP, nie miałabym o nich zielonego pojęcia. Teraz nie wyobrażam sobie dnia bez przesłuchania choćby jednej z ich piosenek
37. Uwielbiam filmy o Harrym Potterze, gdy tylko leci któraż z części w tv, ja muszę ją obejrzeć chociaż wszystkie częsci obejrzałam po kilkanaście razy, Przyznam, że nigdy nie czytałam HP, ale obiecałam sobie że zrobię to tylko gdy przeczytam wszystkie książki, które od dawna czekają u mnie w kolejce
38. Chciałabym wyglądać jak Mery Kot (ig: lilololilu)
39. Od dzieciństwa kocham Miley Cyrus, jak byłam mała obejrzałam każdy odcinek HM, każdy film lub serial z jej udziałem, znałam każdą jej piosenkę na pamięć
40. Od ponad 10 lat moją najlepszą przyjaciółką jest Izu <3
41. Zanim się zaprzyjaźniłam z moim najlepszym przyjacielem Kubą, nie znosiłam go za jego podlizywanie się do nauczycieli
42. Mam brata o imieniu Przemek, jestem od niego starsza o dokładnie 3 lata i 3 miesiące
43. Obydwoje mamy dziurkę w kąciku prawego oka
44. Moim marzeniem jest wyjazd do Nowego Yorku i spędzenie tam przynajmniej miesiąca
45. Będąc małą miałam mnóstwo oryginalnych lalek Barbie, bawiłam się nimi zaledwie 2 razy. Nie lubiłam zabawek. Do zabawy wystarczały mi jedynie papier i nożyczki
46. Żałuję, że nie ćwiczyłam od dzieciństwa rysowania, gdyż już wtedy miałam potencjał
47. Mam 9 kolczyków (wcześniej 10)
48. Miałam tunel w uchu
49. Nie urosłam ani jednego centymetra od ponad 3 lat
50. Zawsze wśród rówieśników jestem najmniejsza, bardzo się źle z tym czuje
51. Jestem bardzo nieśmiała
52. Często miewam migreny
53. Uwielbiam jedzenie w McDonaldzie
54. Bardzo przejmuje się swoją sylwetką, chociaż wiem, że jestem szczupła to i tak pilnuje by odpowiednio się odżywiać i trochę się ruszać
55. Będąc dzieckiem kochałam skakać w gumę oraz na skakance, przez co miałam problemy zdrowotne i musiałam przerwać
56. Mam manię sprawdzania etykiet produktów, nie ze względu na dietę, lecz jak ja to uważam "chcę być świadomym konsumentem i wiedzieć co tak na prawdę jem
57.  Do 8 roku życia miałam praktycznie białe włosy
58. Miałam w życiu tylko raz szlaban
59. Nigdy nie miałam niczego złamanego ani skręconego
60. Ciężko jest mi przeżyć dzień bez internetu

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz