Feelings make art.




 Ten post bÄ™dzie siÄ™ kompletnie różniÅ‚ od pozostaÅ‚ych. Już po samych zdjÄ™ciach możecie stwierdzić, że coÅ› tu nie gra. ChciaÅ‚am stworzyć coÅ› niecodziennego, co jeszcze nigdy tu siÄ™ nie pojawiÅ‚o. Każde zdjÄ™cie przerobiÅ‚am w inny sposób. Jest to pewna metafora, którÄ… chciaÅ‚am tu przekazać. A mianowicie chodzi tu o różnorodność mnie, mojego charakteru i wszystkiego co mnie otacza, a dużej mierze wpÅ‚ywa to na tego bloga.
Już od dÅ‚uższego czasu zbieraÅ‚am siÄ™, by w koÅ„cu napisać tu dÅ‚uższy tekst. Ale jak wiele osób wie, nie czuje siÄ™ dobrze piszÄ…c, mówiÄ…c, przedstawiajÄ…c lub wychodzić z wÅ‚asnÄ… koncepcjÄ… do ludzi. ByÅ‚am taka od zawsze i tak jest to dla mnie wielki sukces, że przemogÅ‚am siÄ™ i stworzyÅ‚am tego bloga, o którym wiÄ™kszość moich znajomych wie. Pewnie jest grono osób, które wyÅ›miewa to co tu zamieszczam, inni to olewajÄ…. Lecz najważniejsze sÄ… dla mnie osoby, które jednak zostajÄ… tu na dÅ‚użej. 
Chciałam poruszyć tu pewną kwestie, która nurtuje mnie od dłuższego czasu. A chodzi tu o to, że nie wiem czy to co robię tu na blogu jest właściwe, nie do końca jeszcze wiem w jakim kierunku to ma wszystko zmierzać. I bardzo zależy mi na opinii czy to pozytywnej czy negatywnej osób, ktore tu zaglądają. Nie musi to być komentarz, może to być nawet anonimowa uwaga na asku, ale naprawdę byłoby to dla mnie ważne. Lubię udoskonalać siebie i to co tworzę.
Zakładając tego bloga miałam jedną jedyną koncepcje - ma być to blog o mnie (tak wiem, brzmi to dość egoistycznie). Chciałam w końcu wyjść z cienia i jakby znaleźć swoje miejsce. Cel jest daleko, ale każda droga, każda potyczka jest jego warta. Nie wiem czy to co chciałam przekazać udało mi się, gdyż mam milion myśli na sekundę, ale mam nadzieję, że pewny zarys całej sytuacji udało mi się zawrzeć w tym tekście.







ASK | INSTA | FACE | TWITTER | TUMBLR | TUMBLR 2 | PHOTOBLOG | G+ | MAXMODELS
Snapchat: maniuszek lp

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Ja tak samo nie do końca wiem, o czym mam pisać, ale mi osobiście najbardziej podobają się posty z przemyśleniami, z radami + kilka zdjęć do tego; nie masa zdjęć a tekstu trochę tylko aby oby dwie rzeczy siebie udostępniały.
    Pozdrawiam.
    www.twosuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Åšwietny post.
    Mi osobiście mega podobają się twoje posty bo widzę w nich twoją naturalność a w innych blogach tego nie ma.
    Pozdrawiam:*
    http://juliaandjuliastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń